skeyes - Bijzondere bijeenkomst Raad van bestuur

De Raad van Bestuur van skeyes is vanavond in een extra zitting bijeengekomen om de gevolgen van het huidige sociaal klimaat binnen de onderneming te bespreken.

De Raad heeft eerst kennis genomen van het veiligheidsrapport van de eerste drie maanden van 2019. Veiligheid van het luchtverkeer blijft voor skeyes altijd de eerste prioriteit. De cijfers voor begin 2019 liggen in lijn van die van de voorgaande jaren en zijn dus opnieuw uitstekend.

Een tweede punt van bespreking waren de operationele belangen van de klanten. De Raad van Bestuur is zich ten zeerste bewust van de cruciale rol van skeyes in de aaneenschakeling van activiteiten op de verschillende luchthavens. De Raad heeft nogmaals benadrukt dat alles in het werk moet gesteld worden om de operaties ten allen tijde te laten doorgaan en een optimale dienstverlening aan de klanten te verzekeren.

Tot slot is een stand van zaken gegeven over het sociaal overleg. De Raad ondersteunt het management in zijn initiatieven om samen met de bemiddelaars tot een akkoord te komen met de vakbonden zodat de sereniteit in het bedrijf kan terugkeren en skeyes opnieuw de hoogstaande kwalitatieve dienstverlening kan leveren zoals ze dat altijd al gedaan heeft.

In het belang van het bemiddelingsproces zal skeyes de vertrouwelijkheid van de gesprekken blijven respecteren.