Geen heronderhandeling van het akkoord, gepland overleg gaat door

Donderdag 16 mei 2019

Bij het afsluiten van het sociaal akkoord bij skeyes op 10 mei was afgesproken dat het akkoord verder zou uitgewerkt worden in overleg tussen directie en vakbonden.

Begin deze week heeft de directie daartoe al het initiatief genomen en is er een eerste vergadering belegd op maandag 20 mei.

Van een heronderhandeling van het akkoord is geen sprake, wel van het concreet uitwerken van de details van het overeengekomen akkoord.

De infovergaderingen die vandaag gedurende de hele dag gepland waren, zijn geannuleerd nadat gebleken is dat er onaangekondigde acties zouden plaats vinden. Aan de acties waren evenwel geen eisen gekoppeld.

De infovergaderingen die vanaf morgen gepland waren, gaan wel door zoals aangekondigd.

Dominique Dehaene skeyes - Communication Manager & Spokesperson
Alain Kniebs skeyes - Spokesperson